Nuanțe importante în planificarea și construirea unui hotel.

Designul și arhitectura - elemente importante în afacerea hotelieră și merită o admirație specială, chiar și în afară de modelele de afaceri ale unei întreprinderi anumite. Cu toate acestea, în primul rând, un hotel este o afacere, astfel încât spațiile hoteliere sunt atent gândite din punct de vedere social și comportamental.

Sarcina principală a proiectării complexelor hoteliere și a hotelurilor este de a crea cele mai bune condiții pentru consumator, optimizând în același timp costurile. În astfel de condiții, compania de administrare poate maximiza profitabilitatea afacerii și prin scalarea activităților sale, poate crea proiecte noi, chiar mai moderne și confortabile.

Proiectantul caută o soluție care să răspundă simultan nevoilor vizitatorilor și a hotelului. În această privință, fiecare mărunțiș este important și fiecare dintre ele poate juca un rol fatal. Vizitatorului îi poate plăcea stilul și designul general, dar un lucru mic poate ucide întreaga plăcere primită pe parcursul unui visit. 

Este imposibil să creații un hotel ideal, dar dorința pentru ceva mai puțin decât perfecțiunea este inacceptabilă pentru un designer. Fonturile din meniu, acustica din fiecare cameră și chiar mirosul produselor cosmetice - totul este important.

 

Etape importante în crearea și proiectarea unui hotel.
 

În primul rând, design-ul trebuie să creeze un spațiu ergonomic care să satisfacă simultan nevoile afacerii și ale vizitatorilor. Este imposibil să creați un spațiu competent bazat pe cunoștințe teoretice. Este important să înțelegeți cum funcționează hotelul, în toate nuanțele, pentru a anticipa toate scenariile posibile și a crea o soluție optimă. Proiectantul ar trebui să știe:

  • Cum să optimizați și să separați traficul vizitatorilor și personalului;
  • Cum și la ce oră să organizați livrarea produselor;
  • Cum să respectați cerințele de securitate necesare la hotel;
  • Cum să creați iluminare eficientă și în același moment economă;
  • Cum se alege un mobilier convenabil de utilizat și ușor de curățat;
  • Când sunt mulți oaspeți în hol și cum să-i găzduiți eficient;
  • Cum se creează și se organizează spații multifuncționale.
     

Pentru a ține cont de toate aceste puncte, proiectantul hotelului își împarte activitățile în mai multe grupuri.

 

Această listă include în principal:

  • Organizarea transportului și cazare a vizitatorilor;
  • Selectarea și instalarea mobilierului potrivit pentru funcționalitate și confort;
  • Calculul uzurii și durabilității mobilierului și echipamentelor;
  • Algoritmi pentru acceptarea check-in-ului și check-out-ului vizitatorilor la diferite niveluri de încărcare.

De exemplu, pentru hoteluri, este important să alegeți mobilierul confortabil pentru oaspeți, în același timp este important să luați în considerare cât de convenabil va fi pentru personalul de service să lucreze cu acest mobilier în timpul curățării și asamblării echipamentelor. 

 

Este important să ținem minte că mobilierul din hoteluri și moteluri este adesea mutat și exploatat activ. În legătură cu aceste cerințe, hotelierii prefera mobilierul care corespunde acestora calități:
 

  • Utilizarea abundentă a materialelor rezistente la uzură, ușor de reparat fără înlocuire;
  • Sunt preferate modelele care sunt combinate cu elemente metalice și care se dezasamblează ușor, deoarece mobilierul din hoteluri este adesea demontat și transportat;
  • Țesătura este un alt aspect important. Este important ca țesătura să fie ușor de înlocuit, calități importante: neinflamabil, curățare ușoară, rezistență la uzură, înlocuire ușoară;
  • Patul este o zonă cu cerințe speciale de curățare, chiar și în comparație cu cele mai înalte standarde din industria ospitalității. Alegeți modele ușor de curățat;
  • Creați suprafețe ușor de curățat. De exemplu, rafturile sunt întotdeauna mai ușor de curățat decât sertarele etc.
     

Business Hotelier - Estetică profitabilă
 

Este important să înțelegem că designul este o formă de comunicare cu consumatorul, prin design îi informați pe viitorii oaspeți ce experiența îi așteaptă la vizitarea hotelul dvs.

Antreprenorii, de exemplu, vor acorda prioritate unui hotel într-un stil minimalist sau high-tech. Interioare clasice și luxoase sunt mai potrivite pentru hoteluri orientate la turiști.

Poate că o excepție de la această regulă poat fi considerate ART hoteluri care câștigă popularitate în ultimă perioadă. Un astfel de hotel poate fi interesant atât pentru antreprenori, cât și pentru turiști, deoarece, pe de o parte, o astfel de unitate nu distrage atenția consumatorului, și în același timp scufundă vizitatorul în atmosfera locală.

Sarcina proiectării, combinând deservirea, strategia corectă de promovare și altele să creeze condiții în care hotelul va obținen un profit maxim.

 

Durabilitate.
 

Un alt factor important. Echipamente durabile și fiabile. Mobilierul și alte sisteme sunt mai scumpe, dar aduc beneficii uriașe pe termen lung. În plus față de economiile directe la reparații, întreținere și înlocuire, achiziționarea de mobilier și echipamentelor de înaltă calitate, vă puteți proteja de defecțiuni neașteptate și uzură rapidă, ceea ce duce la scaderea eficienței afacerii și nivelului de deservire.
 

Atunci când alegeți mobilier pentru un hotel, este important să luați în considerare următorii factori:

  • Acordați o atenție specială produselor create pentru restaurante și afaceri hoteliere;
  • Produsele trebuie să îndeplinească standardele de calitate ISO BIFMA etc.;
  • Acordați o atenție deosebită reputației producătorului și furnizorului. (În categoria produselor de calitate, este dificil să ascunzi nemulțumirea consumatorilor.);
  • Alegerea dvs. trebuie să se bazeze pe experiența colegilor. Comunitate de restauratori, hotelieri și designeri este totdeauna gata să împărtășească cunoștințele.
  • Țineți minte că mobilierul pentru piața de consum este construit cu un potențial de exploatare mult mai mic, puține modelele sunt potrivite pentru hoteluri și moteluri. Atât funcțional, cât și în ceea ce privește rezistența la uzură.
     

Stil uniform. Recomandări pentru designeri.
 

Un hotel este un ansamblu arhitectural de spații care îndeplinește cerințe operaționale complet diferite, dar în același timp trebuie să fie unite de stilul întreprinderii. Diferite zone trebuie să fie aduse la același stil și design. Armonia interiorului și exteriorului clădirii începe cu foaierul și spațiile publice și se termină cu băile, este important să aduceți totul la un stil comun.

În același timp, este important să păstrați versatilitatea spațiilor. Pentru a crește profitabilitatea, trebuie să vă adaptați rapid afacerea pentru a satisface nevoilor anumitor oaspeți, acest lucru asigură fluxul maxim de oaspeți.

De exemplu: atunci când creați o sală de restaurant, este important în etapa de planificare să stabiliți posibilitatea transformării acesteia într-o sală de conferințe sau o sală de banchet.

Cu cât este mai mare variabilitatea serviciilor oferite de hotelul dvs., cu atât mai mulți consumatori vor folosi serviciile hotelului dvs.

 

Arhitectură de fațadă și design hotelier.
 

Soluțiile de stil pentru hoteluri pot fi împărțite în două grupuri mari, cu multe subgrupuri.

Unii consumatori doresc să obțină cele mai universale soluții care nu vor deduce din realitatea în care sunt obișnuiți să fie, de exemplu: pentru un antreprenor care vine într-o vizită de afaceri, este important să se afle în mediul său obișnuit și să păstreze forța pentru a face afaceri, prin urmare, soluțiile interioare utilizate pentru business hotele sunt asemănătoare în aproape întreaga lume. În același timp, un turist care dorește să se familiarizeze cu cultura și folclorul unei anumite regiuni va da preferință unui hotel care, cu soluțiile sale de proiectare, îl va scufunda în mediul caracteristic regiunii pe care turistul o vizitează.

În același timp, este important ca hotelul să se amestece armonios cu împrejurimile sale. Un hotel construit în stil Hi-tech amplasat în centrul istoric va arăta la fel de ridicol ca un ART hotel dintr-o zonă rezidențială.

De exemplu: proiectantul hotelului „Zentrum” din centrul Chișinăului, când a creat, nu s-a străduit să creeze o clădire complet nouă, ci dimpotrivă, să păstreze cât mai multe elemente ale clădirii construite în anii 1900, pentru a transmite imaginea și sentimentul vechiului Chișinău.

Atunci când creați un proiect de design, amintiți-vă că mediul și zona în care există hotelul sunt principalul punct forte al designerului și o sursă de inspirație. Scufundațivă în energia mediului și în ideea instituției și creați un proiect care fuzionează organic și completează mediul.

 

Alegerea unui furnizor de mobilă în Moldova.
 

Aproape fiecare hotelier, într-un moment sau altul din cariera sa, a întâmpinat probleme la alegerea mobilierului pentru un spațiu hotelier. Numărul de opțiuni oferite de industria mobilei este pur și simplu colosal, la prima vedere, această situație trebuie să ușurează alegerea mobilierului potrivit, dar acest lucru nu este în totalitate adevărat.

O gamă vastă de mobilier de hotel asigură că hotelierul poate găsi modelul potrivit pentru proiectul său, dar acest lucru este incredibil de dificil de realizat. Este dificil să se stabilească echilibrul prețului și calității în etapa de selectare a mobilierului și apare o situație în care hotelierul poate lua fie un preț accesibil, fie, dimpotrivă, să cumpere produse de înaltă calitate, dar la un preț nejustificat de mare.

 

Standarde de ospitalitate.
 

În primul rând, este important să înțelegem: mobilierul produs pentru uz casnic nu este potrivit pentru hoteluri, deoarece în astfel de unități, cerințele operaționale sunt mai mici. Vopselele și lacurile se uzează mult mai repede, deoarece curățarea se efectuează în fiecare zi și etc.

În centrele de cercetare a producătorilor de mobilă de renume mondial, există complexe întregi de cercetare care analizează constant experiența utilizării produselor și lucrează în mod constant la îmbunătățirea produselor. Evident, nimeni nu este dornic să împărtășească astfel de cunoștințe, iar mulți ani de experiență ai unui producător de mobilă, în acest caz, vorbesc nu numai despre încrederea consumatorilor într-un brand, dar garantează, de asemenea, că mulți ani de experiență ai producătorului au influențat calitatea mobilierului hotelier.

 

Seturi de mobilier pentru camere și spații hoteliere.
 

În funcție de numărul de stele din hotel și de clasa camerei, mobilierul din cameră poate fi foarte diferit. În hotelurile mici, mobilierul premium poate fi considerat excesiv, totuși, dacă oferiți servicii unui consumator obișnuit cu produsele premium în utilizarea de zi cu zi, pur și simplu nu le puteți oferi produse ce corespund la un standard mai mic.

Camerele de lux au de obicei mai mult decât doar dormitoare. De exemplu, un hotel de afaceri de înaltă calitate ar trebui să ofere cu siguranță o cameră cu un birou, iar un hotel în format familial ar trebui să ofere o cameră cu un living spațios. Este important să oferim condiții care să răspundă cel mai bine așteptărilor oaspetelui, de exemplu: într-un număr prezidențial, o masă trebuie să fie gata să găzduiască 10-15 persoane, o astfel de masă poate fi utilizată atât pentru a mânca, cât și pentru a duce negocieri.

Mulți producători oferă seturi de mobilier pentru a optimiza o anumită zonă, dacă nu ați găsit o astfel de soluție pentru întreprinderea dvs., atunci specialiștii Cabinet Plus vor asambla cu ușurință un set de mobilier ideal pentru necesitatea dvs. sau vor pregăti o ofertă pentru mobilierul produs la unitățile de producție Cabinet Plus sau a partenerilor. Pe baza experienței noastre, putem găsi cu ușurință soluția perfectă pentru nevoile afacerii dvs.

 

Sfaturi practice.
 

Dacă nu aveți experiența necesară, vă recomandăm sincer să contactați specialiștii noștri, veți primi o mulțime de informații utile despre cum să alegeți mobilierul potrivit pentru hotel. Dar, dacă totuși decideți să selectați singur mobilier pentru afacerea dvs., acordați o atenție specială sfaturilor specialiștilor noștri.

  • În primul rând - rezistență ridicată și numai atunci, design estetic. Frumusețea mobilierului este o chestiune de gust și estetică; modelele similare între ele, cum ar fi două picături de apă, pot avea caracteristici de performanță complet diferite.
  • Fiabilitatea elementelor de asamblare este o prioritate. Este dificil să verificați calitatea accesoriilor la fața locului, iar hotelierii neexperimentati nu vor să plătească suplimentar pentru acestea, deoarece aceste elemente sunt adesea ascunse de la oaspeți. Și degeaba, deoarece acest element are sarcina importantă.
  • Încercați să alegeți produse ușor de transportat și demontat. Aceasta nu este o recomandare strictă, totuși, dacă aveți două modele similare și unul dintre ele este mai ușor de transportat, alegeți pe el.
  • Primul indicator al calității slabe a construcției este tapițeria. Acordați o atenție deosebită calității cusăturilor și modul în care este pliat modelul. Chiar și în cea mai înaltă producție tehnologică, uneori se găsește un defect, dar astfel de elemente ar trebui să vă facă să analizați alegerea din nou .
  • Un alt indicator important al calității mobilierului sunt elementele de fixare. Șuruburile, clemele și cuiele trebuie să fie fixate cu precizie și siguranță. Backlash-ul este rar, dar o instalare de calitate slabă a elementelor de fixare este un indicator a calității slabe.
  • Toată lumea știe că trebuie să alegeți o țesătură pentru mobilier greu de rupt sau pătat și ușor de spălat. În același timp, mulți uită de daunele pe care le pot provoca razele soarelui, aleg o țesătură rezistentă la lumina soarelui.
  • Când comandați mobilierul de la un furnizor sau producător, întrebați-vă dacă acestea pot furniza bucăți suplimentare de țesături pentru a repara și întreține mobilierul în stare bună.
  • Mobilierul trebuie să fie rezistent la substanțele chimice utilizate la curățarea spațiilor și, în scenariul optim, să permită utilizarea curățării chimice.
  • Dacă este posibil, alegeți culori care nu vor fi colorate, care nu vor fi vizibile pentru pete. Având în vedere că mobilierul va trebui reparat mai devreme sau mai târziu, încercați să alegeți modele pe care înlocuirea țesăturii și a elementelor cu sarcină crescută nu este dificilă.
  • Explorează elemente cu cerințe ridicate de durabilitate. Acordați atenție prezenței unui strat protector pe aceste module.
  • Alegeți modele cu vopsele rezistență la uzură din curățarea și lustruirea frecventă.
  • Dacă sunteți complet mulțumit de produs, asigurați-vă că producătorul sau furnizorul poate garanta că produsul este la timp și la calitate.
  • Un alt aspect deloc evident: gama producătorului. Acest lucru este important nu numai pentru a vă asigura că selectați produsul perfect pentru dvs., ci și pentru a reduce la minimum șansele ca un hotel vecin să cumpere modele de mobilier identice.
  • Dacă vorbim despre producător. Apoi alegeți un producător care poate rezolva toate problemele afacerii dvs. Este important ca un producător să ofere cazare standard, camere economice și apartamente cu tot ce are nevoie un vizitator.
  • Studiati oferta producătorilor nu numai regionali, ci și străini. Există o serie de companii străine care își livrează produsele în întreaga lume. Adesea prețul pentru aceste produse este mai mare, dar experiența producătorului va fi considerată o garanție a calității.

Alte noutăți

Toate noutățile Icon
Image
Scaune Tango! Toată lumea dansează!

Pentru un TANGO mereu este nevoie de doi. Fie vorba de scaun de conferință, scaun înalt sau fotoliu de tip Lounge cu spătar înalt, care oferă confidențialitate – îi veți găsi oricând acestuia o pereche demnă din acest grup de scaune.

Image
Reuniune de afaceri cu partenerii. Compania Dauphin

A avut loc întrevederea anuală cu vechiul nostru partener – producătorul german compania Dauphin. Am discutat despre direcții noi pentru dezvoltare, domnul Kappelman ne-a prezentat noile produse pe care le vom putea propune în curând în Moldova.

Image
Curând în Show-room-ul nostru !

Cabina acustică SILENT ROOM — locul ideal care garantează liniștea, calmul și intimitatea. Este nevoie doar să alegeți dimensiunea!

Image
Birou modern este un instrument important în lupta pentru profit.

Pe o piață cu o concurență atât de mare ca în Moldova, mulți uită de un lucru atât de important și la prima vedere evident ca o echipă profesionistă.

Image
În mâinile artistului Mobilă se transformă în pânză.

Fotoliu este o unitate funcțională. Creând mobilă de designer, artistul se concentrează pe confort și comoditate, dar diferența dintre producția în masă și mobilierul de la designer în istorie și atenția la detalii.

Image
Ce afectează prețul unui birou în Chișinău?

Prețul reparației, construcției și amenajării birourilor depinde de obiectivele proiectului. Știm care este cea mai bună soluție pentru fiecare dintre sarcini. Prin urmare, dacă obiectivul cheie este un preț accesibil, știm cum să realizăm acest lucru.

Image
Cabinet Plus - proiecte, ce unesc oameni cu natura.

În proiectele Cabinet Plus, creăm un spațiu care permite angajaților dvs. să respire profund și să se simtă liberi. Soluțiile utilizate în proiectele noastre ajută specialiștii să lucreze mai efficient, să îi motiveze și să le completeze cu idei creative.

Image
Cabinet Plus. Cum să lucrați de acasă cu plăcere.

În viața unui om de afaceri, muncă nu se oprește niciodată, prin urmare, pentru antreprenori și "AAA" profesioniști orientați spre eficiență, un birou la domiciliu este o normă.

Image
Nuanțe importante în planificarea și construirea unui hotel.

Designul și arhitectura - elemente importante în afacerea hotelieră și merită o admirație specială, chiar și în afară de modelele de afaceri unei întreprinderi anumite. Cu toate acestea, în primul rând, un hotel este o afacere, astfel încât spațiile hoteliere sunt atent gândite din punct de vedere social și comportamental.

Image
Cum să alegi mobilierul pentru restaurante, cafenele și baruri. Sfaturi de la experții Cabinet Plus.

Pentru restaurante, mobilierul este un instrument important în atragerea vizitatorilor. Creând impresia despre local. Mobilierul frumos și de înaltă calitate îi redă potențialului vizitator ce nivel de deservire îl așteaptă, designul creează o atmosferă specială, care în sinergie cu alți factori, definește o „atmosferă de restaurant” pentru care consumatorul plătește.