Birouri moderne în Moldova: tot ce trebuie să știți.

Spațiile moderne de birouri sunt cu adevărat frumoase. Au dispărut rândurile nesfârșite de cabine, demult erau înlocuite de camere spațioase, culori vibrante, iluminare naturală și materiale sofisticate.

Această trecere la designul deschis a avut un impact profund asupra fericirii, productivității și creativității angajaților din birourile moderne.

Dar cum treceți de la un mediu de birouri închis mai tradițional la un spațiu de birou nou și modern? În acest articol, experții Cabinet Plus vă vor spune tot ce trebuie să știți despre crearea biroului perfect pentru Dvs.

 

Tot ce trebuie să știți despre spațiul de birouri moderne:
 

1) Biroul încurajează creativitatea, colaborarea și comunicarea.


Cei trei piloni ai afacerii - creativitatea, colaborarea și comunicarea - reprezintă ansamblul de comportamente pe care toți managerii încearcă să le promoveze în cadrul echipei lor.

Există multe modalități prin care managerii și proprietarii de afaceri pot stimula creativitatea, colaborarea și comunicarea, dar una dintre cele mai eficiente este prin mediul în care lucrează angajații lor.

 

2) Biroul reduce stresul și anxietatea.
 

Spațiile moderne de birouri nu numai că stimulează munca, ci și reduc stresul și anxietatea.

Utilizați mobilier de birou moale și primitor. Canapele confortabile, scaune de pluș și paleta de culori naturale (cum ar fi verde, albastru, galben etc.) sunt bune pentru productivitatea biroului.

Aceste elemente atractive contribuie la reducerea stresului și anxietății pe care o creează afacerea de ritm rapid.

 

3) Biroul permite membrilor echipei să se concentreze.
 

Un spațiu de birouri modern facilitează colaborarea și comunicarea.

Membrii echipei Dvs. au nevoie, de asemenea, de un loc unde să se concentreze singuri sau în grupuri mici. Locul de muncă ar trebui să ofere această oportunitate.

Lipsa unei astfel de soluții în birou poate duce la faptul că biroul Dvs. va înstrăina partea forței de muncă care preferă să lucreze într-un mediu liniștit și calm. Această cerință poate fi valabilă mai ales pentru profesioniștii implicați în sarcini operaționale sau creative, în care concentrarea este un aspect deosebit de important al activității de muncă.

La prima vedere, acest lucru poate părea să fie incompatibil cu ideea de a încuraja colaborarea și comunicarea. Dar, de fapt, capacitatea de a lucra în intimitate este cea care adaugă valoare spațiilor de birouri comune.

Prin colaborare și comunicare, ideile mari se transformă în idei geniale. Spațiul pentru munca în echipă vă permite să aduceți ideea la perfecțiune și în acest moment zonele de birou pentru munca individuală vin în ajutor, deoarece numai înțelegând în mod independent toate aspectele sarcinii, un angajat o poate finaliza perfect.

Combinația dintre spațiile de lucru partajate și comune este cea care maximizează eficiența echipei Dvs.

 

4) Creează o imagine profesională pentru clienți.
 

Deși unele zone ale biroului Dvs. pot fi extravagante, alte zone ar trebui să creeze o imagine profesională pentru clienții care vizitează biroul.

De obicei, acest lucru înseamnă că ar trebui să proiectați zone, cum ar fi recepția, sală de vizitatori și sală de conferințe, pentru a fi mai discret, concis și profesional.

Este important chiar și în etapa de dezvoltare și planificare a spațiului de birouri, chiar înainte de achiziționarea mobilierului de birou, împărțirea celor două spații a fost luată în considerare și elaborată în detaliu. Prima este pentru angajați, a căror sarcină principală este creșterea eficienței specialiștilor, a doua este o zonă reprezentativă pentru clienți.

 

5) Include elemente de design naturale.


Tot mai multe spații de birouri moderne încorporează elemente naturale, numite și elemente naturale, în designurile estetice.

Oamenii sunt întotdeauna atrași de elementele naturei în oficiu. Când se simt în contact cu natura, sănătatea lor se îmbunătățește, se mărește concentrarea, crește creativitatea și productivitatea.

Există multe modalități de a adăuga contactul cu natura în designul spațiului de birou. Cele mai simple și mai eficiente sunt:

  • Materiale naturale precum lemnul și piatra;
  • Lumina naturală în birou prin ferestre mari sau tavane de sticlă;
  • Plantele din birou care transformă dioxidul de carbon în oxigen și purifică aerul;
  • Apă curentă, cum ar fi fântâni, pâraie sau cascade;
  • Vederi ale naturii prin ferestre.

În timp ce unele elemente de design (cum ar fi apa curentă și ferestrele mari) s-ar putea să nu fie practice în toate cazurile, alte componente naturale sunt destul de ușor de încorporat în spațiul de birou modern.
 

6) Biroul ca acasă.
 

O altă modalitate excelentă de a vă inspira echipa este să vă proiectați spațiul de lucru pentru a-l asocia cu mediul de acasă. Aceasta înseamnă că spațiul de birouri este confortabil fizic și mental, într-un astfel de spațiu angajatul se simte într-un mediu sigur și de încredere.

Mobilierul de birou luminos și confortabil și o masă de ping pong în sufragerie pot face un spațiu de birou modern mai relaxant și lipsit de griji.

Aceste elemente oferă membrilor echipei posibilitatea de a face pauze scurte pentru a le oferi corpului și minții timp să se odihnească, să se reîncarce, să se recupereze și să rămână productivi pe tot parcursul zilei.

În același timp, angajații pot folosi aceste zone „acasă” pentru a colabora cu colegii lor sau pentru a discuta probleme legate de muncă. Face activitatea mai relaxată - ca și când te-ai relaxa cu un prieten după o zi grea la serviciu - și îi ajută pe oameni să se simtă mai confortabil, fiind totuși deschiși la idei noi.

 

Biroul este un instrument important în lupta pentru profit.
 

Evident, crearea unui spațiu de birouri modern este un proces îndelungat care necesită investiții suplimentare. Este important să înțelegeți este o investiție în eficiența specialiștilor și, în cele din urmă, nu numai că îi face pe angajați fericiți, dar duce și la creșterea profiturilor.

 

 

Alte noutăți

Toate noutățile Icon
Image
Scaune Tango! Toată lumea dansează!

Pentru un TANGO mereu este nevoie de doi. Fie vorba de scaun de conferință, scaun înalt sau fotoliu de tip Lounge cu spătar înalt, care oferă confidențialitate – îi veți găsi oricând acestuia o pereche demnă din acest grup de scaune.

Image
Reuniune de afaceri cu partenerii. Compania Dauphin

A avut loc întrevederea anuală cu vechiul nostru partener – producătorul german compania Dauphin. Am discutat despre direcții noi pentru dezvoltare, domnul Kappelman ne-a prezentat noile produse pe care le vom putea propune în curând în Moldova.

Image
Curând în Show-room-ul nostru !

Cabina acustică SILENT ROOM — locul ideal care garantează liniștea, calmul și intimitatea. Este nevoie doar să alegeți dimensiunea!

Image
Birou modern este un instrument important în lupta pentru profit.

Pe o piață cu o concurență atât de mare ca în Moldova, mulți uită de un lucru atât de important și la prima vedere evident ca o echipă profesionistă.

Image
În mâinile artistului Mobilă se transformă în pânză.

Fotoliu este o unitate funcțională. Creând mobilă de designer, artistul se concentrează pe confort și comoditate, dar diferența dintre producția în masă și mobilierul de la designer în istorie și atenția la detalii.

Image
Ce afectează prețul unui birou în Chișinău?

Prețul reparației, construcției și amenajării birourilor depinde de obiectivele proiectului. Știm care este cea mai bună soluție pentru fiecare dintre sarcini. Prin urmare, dacă obiectivul cheie este un preț accesibil, știm cum să realizăm acest lucru.

Image
Cabinet Plus - proiecte, ce unesc oameni cu natura.

În proiectele Cabinet Plus, creăm un spațiu care permite angajaților dvs. să respire profund și să se simtă liberi. Soluțiile utilizate în proiectele noastre ajută specialiștii să lucreze mai efficient, să îi motiveze și să le completeze cu idei creative.

Image
Cabinet Plus. Cum să lucrați de acasă cu plăcere.

În viața unui om de afaceri, muncă nu se oprește niciodată, prin urmare, pentru antreprenori și "AAA" profesioniști orientați spre eficiență, un birou la domiciliu este o normă.

Image
Nuanțe importante în planificarea și construirea unui hotel.

Designul și arhitectura - elemente importante în afacerea hotelieră și merită o admirație specială, chiar și în afară de modelele de afaceri unei întreprinderi anumite. Cu toate acestea, în primul rând, un hotel este o afacere, astfel încât spațiile hoteliere sunt atent gândite din punct de vedere social și comportamental.

Image
Cum să alegi mobilierul pentru restaurante, cafenele și baruri. Sfaturi de la experții Cabinet Plus.

Pentru restaurante, mobilierul este un instrument important în atragerea vizitatorilor. Creând impresia despre local. Mobilierul frumos și de înaltă calitate îi redă potențialului vizitator ce nivel de deservire îl așteaptă, designul creează o atmosferă specială, care în sinergie cu alți factori, definește o „atmosferă de restaurant” pentru care consumatorul plătește.

Viber