În viața unui om de afaceri, muncă nu se oprește niciodată, prin urmare, pentru antreprenori și profesioniști orientați spre eficiență, un birou la domiciliu este o normă. Un spațiu de lucru echipat la domiciliu vă permite să reacționați mai rapid la schimbările în mediul de afaceri și deschide noi oportunități pentru oamenii de afaceri care se află în continuă dezvoltare, deci este deosebit de important să abordați atent crearea unui birou acasă.
În cultura japoneză, există conceptul de „shibui”, care implică eleganță strictă și nobilime, absența excentricității sau vulgarității. În conformitate cu acest concept, nu există un cuțit mai perfect și mai frumos decât cel mai ascuțit cuțit, deoarece este mai bun decât toate celelalte în funcția sa. Creați un birou la domiciliu cu o filosofie similară. Analizați toate sarcinile pe care le rezolvați în timpul muncii dvs. și creați un spațiu de lucru pentru scopuri anumite.
Dacă faceți sarcini de afaceri și analitice, este esențial să nu fiți sustras. Când vine vorba de sarcini creative, atunci mediul nu ar trebui să vă limiteze, ci, dimpotrivă, să aducă impulsurile creative la un nou nivel.
Gândiți-vă la modul în care vă veți folosi biroul de acasă. Cât de des sunați parteneri sau angajații? Vor vizita clienții sau partenerii biroul dvs. de acasă? De cât spațiu de stocare aveți nevoie? Răspunsurile la aceste întrebări vor defini aspectul locului dvs. de muncă.
Există multe fapte evidente: poziția optimă pentru muncă, precum și afirmația că oamenii de succes lucrează mult mai mult decât majoritatea. Pentru a împiedica cazuri în care durerile de spate și oboseala vă va împiedica pe drumul spre succes, este esențial să alegeți mobilierul potrivit, în special un fotoliu de lucru.Țineți minte: un fotoliu ergonomic vă va elibera corpul de disconfort și vă va permite să lucrați mai inteligent. De exemplu: fotoliul Freedom creat de designerul Niels Diffrient se adaptează automat utilizatorului și creează mediul de lucru optim.
Freedom by Niels Diffrient
Timpul petrecut a oamenilor de afaceri și profesioniștii este prea scump pentru a fi petrecut în lupta cu mediul și disconfortul. Probabil aveți deja cele mai bune echipamente, fie laptop sau PC, dar sistemele ergonomice moderne le fac și mai eficiente. De exemplu: sub marca americană Humanscale din SUA există o cohortă întreagă de soluții pentru un spațiu de lucru eficient. Suporturi pentru laptopuri și tastaturi, suporturi pentru unități de sistem și dispozitive pentru gestionarea cablurilor. Toate produsele sunt de cea mai înaltă calitate, pentru profesioniștii a categoriei „AAA”.
L6 LAPTOP HOLDER + KEYBOARD SYSTEM by HUMANSCALE
Masa este un alt element al interiorului fără de care munca este imposibilă. Industria mobilei oferă un număr infinit de soluții de interior. Când vine vorba de mesele premium, există două forme a construcției principale : „clasice atemporale” de înaltă calitate, completate de forme moderne, cum ar fi masa OLLLY creată de designerul Pavel Vetrov.
OLLLY by Pavel Vetrov
Sau soluții de înaltă tehnologie care deschid proprietarilor un nou nivel de ergonomie și confort. De exemplu: un tabel cu funcția de reglare a înălțimii ACTIVE de la marca lituaniană Narbutas. Funcționalitatea avansată permite nu numai să selectați înălțimea optimă pentru utilizatorul așezat, ci și să lucrați în picioare.
ACTIVE by NARBUTAS
Lumina bună în cabinetul de lucru este baza productivității. De exemplu: lampă de masă HORIZON este un adevărat model a designului și funcționalității, un produs care a câștigat 17 premii de design.
HORIZON by Peter Statis and Michael McCoy
Aspectul auster al biroului dvs. nu este deloc un model de urmat. Acasă vă puteți permite un mediu anti-stres. Soluția optimă va fi nuanțele, materialele și decorul care evocă momente plăcute și subliniază individualitatea dvs.