Ghid de proiectare și design al oficiului.

Termenul „design de birou” se referă la aspectele decorative și funcționale ale spațiului de lucru - este o știință care implică următoarele aspecte:

  • Durabilitate.

  • Tehnologie.

  • Sănătate și bunăstarea.

  • Cultură corporativă.

Este important să rețineți că proiectarea biroului nu se referă doar la aranjarea meselor și scaunelor într-o cameră, ci este o știință despre spațiu și oameni.

Designul interior este considerat acum o parte vitală și integrantă a creării unui spațiu de birou, fie că este vorba de un birou nou sau de o reînnoire a mobilierului existent.

Există trei factori principali care trebuie luați în considerare atunci când vă planificați designul spațiului de lucru:

  • Fizic.

  • Tehnologic.

  • Uman.

 

Fizic.

 

Condițiile de muncă confortabile sporesc semnificativ eficiența angajaților și loialitatea lor. Spațiul de lucru poate fi împărțit în două tipuri principale: deschis și privat. 

Birourile deschise stimulează munca în echipă și permit să efectuați mai eficient lucrări care necesită participarea unui număr mare de specialiști. În același timp, spațiul individual este perfect pentru sarcini și profesioniști care necesită o concentrare și perseverență sporită pe o lungă durată.

Tendința în proiectarea a biroului este formarea condițiilor în care un angajat poate alege o stație de lucru în funcție de sarcinile și de profilul său psihologic. Această soluție permite specialiștilor din diferite profesii și tipuri psihologice să lucreze la fel de eficient într-un oficiu, ceea ce duce la o sinergie maximă între angajați.

Un design de birou creat de o companie profesională ia în considerent acest factor. Cu o planificare adecvată a spațiului, crearea confortului fizic în birou nu necesită o sumă mare de investiții suplimentare, dar în același timp crește semnificativ eficiența afacerii. Cu această soluție, designul și ergonomia spațiului vor corespunde valorii culturii companiei Dvs.

Mesele reglabile oferă confort fizic maxim în timpul lucrului.

 

Tehnologic.

 

Cercetările arată că 85% dintre angajați consideră că își pot face lucru mai eficient cu tehnologia potrivită. Tehnologia de birou permite designerilor să creeze un birou modern în care eficiența angajaților este semnificativ mai mare.

Încărcătoarele fără fir, ecranele tactile încorporate, soluțiile audio-vizuale, cablarea, sursele de alimentare accesibile și inteligente fac biroul mai elegant și oferă în același timp 
soluții practice de alimentare.

Alimentarea cu energie electrică este o soluție confortabilă pentru un birou modern.

 

Uman.

 

Proiectarea biroului se bazează în primul rând pe nevoile angajaților Dvs. Doar experiența bogată și un număr mare de proiecte finalizate îi permit proiectantului să creeze condiții în care vor fi luate în considerare toate nevoile angajaților.

Proiectarea biroului este o soluție funcțională pentru afacere. Există adesea situații în care este plăcut pentru vizitatori să se afle într-un birou frumos și decorat, dar este aproape imposibil să lucreze angajații. Deseori, elementele decorative inutile, dimpotrivă, interferează cu munca. Sarcina proiectantului este de a crea un spațiu de birou ergonomic care să rezolve problemele afacerii Dvs.

Proiectarea biroului este un element important în cultura corporativă.

Relația dintre afacere și cultură este o temă bine studiată. Rapoartele susțin că proiectarea și aspectul biroului reflectă, susțin, influențează, chiar modifică valorile și principiile echipei care lucrează în acesta.

Spațiile confortabile și flexibile stau la baza unei echipe eficiente și progresive.

 

„Tipuri” de cultură corporativă.

Cultura companiilor și a echipelor profesionale este împărțită în 4 tipuri:

O cultură „colaborativă” este cel mai bine cultivată într-un spațiu flexibil, destul de deschis, cu zone informale și de grup.

O cultură a „creației” este, de asemenea, cel mai bine susținută de un mediu flexibil, cu structuri organice, zone informale de grup și spații închise multiple.

O cultură a „controlului” - se potrivește cu un raport ridicat de spațiu individual, zonele structurate, simetrice și spații mai formale cu un nivel mai ridicat de intimitate.

Cultura „competiției” este alimentată cel mai bine de un amestec de spații formale și informale, niveluri de intimitate reduse până la medii și proporții medii de spații între indivizi și grupuri.

Spațiul de birou este cel mai bun mod de a prezenta cultura unei companii.

 

În ciuda tendinței către spații de lucru deschis, gradul de și aspect structurat este favorabil culturii și eficienței în anumite tipuri de organizații.

Prin crearea și transformarea spațiului de birouri, rezolvăm problemele afacerii dvs. Aflați mai multe despre activitatea specialiștilor Cabinet Plus din portofoliul nostru.

Alte noutăți

Toate noutățile Icon
Image
Scaune Tango! Toată lumea dansează!

Pentru un TANGO mereu este nevoie de doi. Fie vorba de scaun de conferință, scaun înalt sau fotoliu de tip Lounge cu spătar înalt, care oferă confidențialitate – îi veți găsi oricând acestuia o pereche demnă din acest grup de scaune.

Image
Reuniune de afaceri cu partenerii. Compania Dauphin

A avut loc întrevederea anuală cu vechiul nostru partener – producătorul german compania Dauphin. Am discutat despre direcții noi pentru dezvoltare, domnul Kappelman ne-a prezentat noile produse pe care le vom putea propune în curând în Moldova.

Image
Curând în Show-room-ul nostru !

Cabina acustică SILENT ROOM — locul ideal care garantează liniștea, calmul și intimitatea. Este nevoie doar să alegeți dimensiunea!

Image
Birou modern este un instrument important în lupta pentru profit.

Pe o piață cu o concurență atât de mare ca în Moldova, mulți uită de un lucru atât de important și la prima vedere evident ca o echipă profesionistă.

Image
În mâinile artistului Mobilă se transformă în pânză.

Fotoliu este o unitate funcțională. Creând mobilă de designer, artistul se concentrează pe confort și comoditate, dar diferența dintre producția în masă și mobilierul de la designer în istorie și atenția la detalii.

Image
Ce afectează prețul unui birou în Chișinău?

Prețul reparației, construcției și amenajării birourilor depinde de obiectivele proiectului. Știm care este cea mai bună soluție pentru fiecare dintre sarcini. Prin urmare, dacă obiectivul cheie este un preț accesibil, știm cum să realizăm acest lucru.

Image
Cabinet Plus - proiecte, ce unesc oameni cu natura.

În proiectele Cabinet Plus, creăm un spațiu care permite angajaților dvs. să respire profund și să se simtă liberi. Soluțiile utilizate în proiectele noastre ajută specialiștii să lucreze mai efficient, să îi motiveze și să le completeze cu idei creative.

Image
Cabinet Plus. Cum să lucrați de acasă cu plăcere.

În viața unui om de afaceri, muncă nu se oprește niciodată, prin urmare, pentru antreprenori și "AAA" profesioniști orientați spre eficiență, un birou la domiciliu este o normă.

Image
Nuanțe importante în planificarea și construirea unui hotel.

Designul și arhitectura - elemente importante în afacerea hotelieră și merită o admirație specială, chiar și în afară de modelele de afaceri unei întreprinderi anumite. Cu toate acestea, în primul rând, un hotel este o afacere, astfel încât spațiile hoteliere sunt atent gândite din punct de vedere social și comportamental.

Image
Cum să alegi mobilierul pentru restaurante, cafenele și baruri. Sfaturi de la experții Cabinet Plus.

Pentru restaurante, mobilierul este un instrument important în atragerea vizitatorilor. Creând impresia despre local. Mobilierul frumos și de înaltă calitate îi redă potențialului vizitator ce nivel de deservire îl așteaptă, designul creează o atmosferă specială, care în sinergie cu alți factori, definește o „atmosferă de restaurant” pentru care consumatorul plătește.

Viber